Team FKJ Notaris

Voor particulieren en ondernemers

Als notaris ben ik de eindverantwoordelijke voor het reilen en zeilen op mijn notariaat. Het notariaat en ook mijn functie is divers: de ene keer zit je met jonge mensen die gaan samenwonen aan tafel, de andere keer met een ondernemer die een groot bedrijf runt. De ene keer passeer ik een akte, de andere keer hou ik me bezig met personeelszaken of met de klanttevredenheid over ons kantoor. Naast notaris ben ik ook gewoon ondernemer met alle bijbehorende werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Die diversiteit spreekt me aan. Taal heeft altijd mijn bijzondere interesse gehad en mijn vak bestaat ook voor een groot deel uit het op de juiste wijze verwoorden van de bedoelingen van partijen. Dit omzetten van bedoelingen in taal, vind ik mooi werk. Ook het klantcontact is leuk en houdt het werk heel afwisselend en dynamisch. “De nieuwe notaris” is een payoff die ik ook gebruik. Waarom? Omdat ik altijd probeer vernieuwend te zijn: net een beetje anders dan het gemiddelde notariskantoor. Zo werken wij met ‘Dossier Online’, hou ik Skype sessies met klanten en kom ik ook op afspraak bij de mensen thuis.

E-mail fenneke@denieuwenotaris.nl

Mobiel 06 – 12 17 15 99 (bij voorkeur What’s app)

mr. Fenneke Koster Joenje

eigenares/notaris

Als officemanager ben ik het eerste aanspreekpunt binnen FKJ Notaris. Ik bedien de telefoon, ontvang klanten en regel diverse kantooraangelegenheden. Daarnaast ben ik de secretaresse van Fenneke en beheer ik haar agenda en verricht ik diverse secretariele en administratieve werkzaamheden. Al met al een veelzijdige functie waarin ook mijn horeca achtergrond goed van pas komt.

E-mail cindy@denieuwenotaris.nl

Cindy Burgers

front office medewerkster

Als oud-collega van Fenneke ben ik recent door haar benaderd om voor FKJ Notaris te komen werken. Inmiddels werk ik alweer een tijdje hier en het bevalt me goed. Ik heb zo’n 12 jaar ervaring opgedaan op andere notariskantoren, op de onroerend goed afdeling.
Omdat FKJ Notaris een kleiner kantoor is dan ik voorheen gewend was, is het voor mij interessant om nu in een veel breder perspectief met onze klanten bezig te kunnen zijn. De nieuwbouw is de laatste tijd aangetrokken en dat valt ook onder mijn verantwoordelijkheid. Ook op de andere rechtsgebieden verricht ik werkzaamheden. Ik werk graag samen met het team en hou van de afwisseling in mijn takenpakket.

E-mail deborah@denieuwenotaris.nl

Doorkies 0320 – 26 98 93

Afwezig woensdag

Deborah van Kerkwijk

notarieel medewerkster

Mijn eerste jarenlange ervaring in het notariaat heb ik met name opgedaan op het gebied van het onroerend goed. In die periode heb ik ook mijn diploma als notarisklerk behaald. In mijn huidige functie werk ik parttime en hou ik mij hoofdzakelijk bezig met de afhandeling van nalatenschappen. Het is een andere kant van het notariële vak, die me ook wel aantrekt.

E-mail info@denieuwenotaris.nl

Afwezig maandag, woensdag en vrijdag

Jolanda Reezigt-van Emst

notarisklerk

Ik ben als notarieel medewerkster werkzaam in de algemene praktijk. Daarnaast verwerk ik de boekhouding van het kantoor. Mijn werkzaamheden variëren van het opmaken van akten tot het verwerken van declaraties in de boekhouding, waardoor iedere dag een gevarieerde indeling heeft. Persoonlijk vind ik het leuk om hier te werken omdat we met enthousiaste collega’s werken en er korte lijntjes zijn op de werkvloer.

E-mail mirona@denieuwenotaris.nl

Doorkiesnummer 0320 – 26 98 94

Afwezig woensdag

Mirona van der Weijden-Van Dord

notarieel medewerkster

Ik verricht diverse werkzaamheden op het gebied van personen- en familierecht en ondernemingsrecht. Ik werk hier inmiddels al ruim 10 jaar. Geen dag is gelijk omdat ook geen dossier gelijk is. Ik vind het prettig om contact met klanten te hebben. In mijn vrije tijd tennis ik graag. Ik werk hier met veel plezier; we hebben een ontzettend leuk, ondernemend, enthousiast en gezellig team!

E-mail juliette@denieuwenotaris.nl

Doorkiesnummer 0320 – 26 98 96

Juliëtte de Dooy-van Iddekinge

secretaresse familierecht & ondernemingsrecht

Ik ben kandidaat-notaris bij FKJ Notaris en werkzaam in de algemene praktijk. Ik vind het leuk om klanten te adviseren bij juridische vragen en te helpen bij het oplossen van problemen. Het is bijzonder om toegelaten te worden tot de persoonlijke situatie van mensen en hierin van advies te dienen. Als kandidaat-notaris ben je meer dan een producent van akten. Ik vind het van belang dat klanten goed geïnformeerd worden in een voor ieder begrijpelijke taal. Ons team is betrokken en gedreven. We helpen klanten graag om alles goed te regelen.

E-mail maaike@denieuwenotaris.nl

Doorkiesnummer 0320 – 26 98 95

Afwezig donderdag

mr. Maaike van der Vlugt

kandidaat-notaris

Ik zorg voor de secretariële voorbereiding en afwerking van hoofdzakelijk de onroerend goed dossiers. Daarbij onderhoud ik ook telefonisch en elektronisch contact met klanten, hun banken en adviseurs. Wat mij erg aanspreekt is dat we een kleine organisatie zijn, waarin alle medewerkers nauw samenwerken. Er heerst daardoor een prettige en gemoedelijke sfeer.

E-mail tamara@denieuwenotaris.nl

Doorkiesnummer 0320 – 26 98 98

Tamara Altena

secretaresse onroerend goed

Pin It on Pinterest